E-mail de contacto

cleubervieira@hotmail.com

Nota biográfica

Cleuber Vieira é Professor da Universidade Estadual de Montes Claros, Minas Gerais/Brasil, pesquisa à determinação do investimento na atividade económica. Atualmente, é doutorando no Instituto de Gestão e Economia da Universidade de Lisboa – ISEG, pesquisando o impacto do investimento no suprimento energético do Brasil, e é investigador do Centro de Estudos sobre África e Desenvolvimento.

Name

Contact E-mail

cleubervieira@hotmail.com

Short Biography

Cleuber Vieira is a Professor at the State University of Montes Claros, Minas Gerais/Brazil, research on the determination of investment in economic activity. He is currently a PhD student at the Institute of Management and Economics of the University of Lisbon (ISEG), researching the impact of the investment in energy supply in Brazil, and also participates in the Centre for African and Development Studies.

ISEG - Instituto Superior de Economia e Gestão da Universidade de Lisboa